
Jubilejna 25. Ana Desetnica še vedno odmeva, ali na spodnji povezavi so objavljeni novi ”rezultati” programa kritiškega pisanja Ulična kritika, ki v letu 2022 poteka v Ljubljani (pod našim okriljem, v sodelovanju z Radiem Študent in zavodom Bunker ter s podporo Mestne občine Ljubljana) – recenzije treh predstav s festivalskega programa.
- Metod Zupan: Norčavi užitki (refleksija ob kolesarski predstavi KOMAR IN ŠAMPION italijanske skupine Faber Teater in potujočem ”kabaretu” MESARICA domačih uličnih ustvarjalcev, združenih v Teatro Matita).
- Samo Oleami: Ko ulica sanja (recenzija nove predstave ene najbolj prepoznavnih slovenskih ulično-gledaliških skupin Globus Hystericus, SANJE ULIČARJEV).
- Katarina Bogataj: Is it a bird? Is it a plane? No, it’s Mencho Sosa! (recenzija predstave NOGOMETNI CIRKUS argentinskega fuzbal in klovn mojstra Mencha Sose).
PREBERI / POSLUŠAJ
Gledališki kritik in dramaturg Samo Oleami je program, v okviru katerega udeleženci obiskujejo različne festivale sodobnih performativnih umetnosti, zasnoval z namenom, da nadobudnim piscem omogoči poglobljeno (s)poznavanje in razumevanje različnih praks na tem področju, ter jih (iz)uri v pisanju recenzij oziroma kritiških tekstov.