
Kako publiki vreči trnek, Strategije nostalgije in Ples urbane džungle so naslovi recenzij treh predstav s programa jubilejnega 25. festivala Ana Desetnica, pod katere so se podpisali udeleženci delavnice Ulična kritika, ki je v okviru tega v Ljubljani potekala od 30. 6. do 2. 7.!
- Tjaša Breznik je pisala o interaktivni ekološki predstavi Gledališča Ane Monro ZADNJI ULOV,
- Minka Jerala o akrobatski predstavi italijanskega umetniškega dua Circa Carpe diem SLADKO SLANO,
- Samo Oleami pa o plesni predstavi francoske skupine Cie. Dyptik D-KONSTRUKCIJA.
PREBERI / POSLUŠAJ
Uveljavljen ulični kritik in dramaturg Samo Oleami je istoimensko interno festivalsko delavnico kritiškega pisanja zasnoval že leta 2021, in sicer na osnovi večletnih izkušenj Pogovorov z umetniki, ki jih je na Ani Desetnici vodil in koordiniral v obdobju 2015-2020.
Kot pravi, so se pogovori izkazali kot dragocen prostor artikulacije umetniških pristopov in situacij, s katerimi se srečujejo ulični ustvarjalci, pa tudi kot mesto izmenjave umetniških strategij in izkušenj med njimi.
S finančno podporo Mestne občine Ljubljana je nekajdnevna delavnica letos prerasla v celoletni modularni program, katerega primarni namen/cilj je poglobljeno (s)poznavanje in razumevanje sodobnih performativnih umetnosti, in prek tega vzgajanje udeležencev v recenzente/pisce kritiških tekstov.
Projekt poteka pod našim okriljem in v sodelovanju z Radiem Študent ter zavodom Bunker.